Warning: A non-numeric value encountered in /home/chuv/centrduma.org.ua/www/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5841
Select Page

20 січня для учнів 7-го класу Кочетоцької санаторної школи було проведено виховний захід, присвячений запобіганню булінгу та кібербулінгу у дитячому середовищі.

З ними в онлайні спілкувався модератор кіноклубу медіапросвіти Docudays UA «ДУМАй!», комунікатор Чугуївського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Юрій Чумак.

Правник провів зі школярами інтерактивну бесіду, в ході якої розповів про ознаки та види булінгу, нагадав, як розрізнити звичайний конфлікт від булінгу та надав рекомендації щодо того, як реагувати на такі негативні прояви.

Ще учасники заходу з’ясували, що кібербулінг є цькуванням в Інтернеті, яке набуло загрозливих форм у XXI столітті. Найчастіше це залякування жертви, поширення чуток або зображень з образливим підтекстом, публікація особистої інформації чи фотографій, погрози, створення фіктивних сторінок. Платформою для кібербулінгу можуть стати соціальні мережі, додатки для обміну миттєвими повідомленнями, електронна пошта, блоги, онлайн-відеоігри тощо.

В якості наочних порад, як запобігти цьому ганебному явищу, було запропоновано анімаційні відеоролики, підготовлені в рамках Кампанії протидії кібербулінгу Docudays UA.

Також експерт навів «правило білборду», яке полягає в тому, що, перед тим, як щось оприлюднювати в Інтернеті, варто представити цю інформацію на великому білборді біля школи. Якщо ви б не хотіли, щоб це побачили інші люди – тоді не варто публікувати ці відомості. Адже в Інтернеті слова або світлина, надіслані одній особі, за кілька мить вже можуть стати надбанням сотень чи тисяч сторонніх.

Юрій Чумак зауважив, що в разі, якщо у кіберпросторі надходять погрози або з’являються інші небезпеки, необхідно чесно розповісти про це батькам та разом із ними звернутися до поліції.

Як зазначила заступниця директора з навчальної роботи Кочетоцької санаторної школи Олена Чоломбитько, такі правопросвітницькі заходи не тільки дають певний позитивний алгоритм поведінки для дітей та підлітків, але й сприяють формуванню нового покоління свідомих громадян, які знатимуть свої права та будуть їх відстоювати.

Георгій Кобзар