Select Page

Голос молоді на виборах визначає майбутнє України. При цьому, до свого вибору молодим людям потрібно підходити сумлінно, читати програми кандидатів і партій, вивчати інформацію про їх діяльність (а не тільки передвиборчі обіцянки).

І ні в якому разі не брати «подарунки» чи гроші за того чи іншого кандидата, оскільки за підкуп виборців передбачена кримінальна відповідальність – як для тих, хто покупає голоси, так і для тих, хто купується на таке.

Крім того, слід розуміти, що «безкоштовний сир буває тільки в мишоловці». Якщо кандидат прийде до влади, використовуючи підкуп виборців, обман і маніпуляції – так само він і країною управляти буде: красти й брехати, податки й тарифи піднімати – щоб витрати на підкуп з лишком «відбити».

Через те ідея конкурсу соціальних відеороликів «Ціна голосу», ініційована «СМАРТ МЕДІА», є напрочуд нагальною. Завдяки наочному та яскравому відео легше «достукатися» до молоді, тому я певен, що правоосвітні ролики, які «народяться» в результаті, зіграють свою важливу роль. Радий, що мав змогу долучитися до проекту та дякую за високу довіру, що виявилася у запрошенні мене до журі конкурсу.

Довідково:

Проект «Ціна голосу» спрямований на посилення активності громадян, відповідального ставлення до свого голосу на виборах. Ролики повинні вмотивовувати громадян не продавати свій голос, показувати наслідки підкупу та викривати тих, хто отримує реальну вигоду з проданих голосів. Фінальна частина конкурсу пройде у Харкові наприкінці червня.

 Юрій Чумак, громадський омбудсмен із захисту виборчих прав Громадянської мережі ОПОРА в Харківській області